» » SOHO - PROGRAM DLA HOTELI do 10 pokoi
SOHO - PROGRAM DLA HOTELI do 10 pokoi

SOHO - PROGRAM DLA HOTELI do 10 pokoi

NOVITUS

Cena brutto: 1 217,70 zł

Cena netto: 990,00 zł

  • Opis produktu
Oprogramowanie SOHO powstało przy współpracy z osobami, na co dzień zarządzającymi obiektami hotelowymi i jest ciągle doskonalony zgodnie z ich sugestiami, dzięki czemu charakteryzuje się wysoką ergonomią i wygodą pracy.
Już na etapie projektowania duży nacisk położony został na intuicyjną i łatwą obsługę, co w połączeniu z bardzo atrakcyjną ceną sprawia, że system SOHO cieszy się bardzo dużą popularnością.

Niewątpliwą zaletą programu jest łatwość jego instalacji i konfiguracji, dzięki czemu duża część hotelarzy decyduje się na samodzielną instalację, co dodatkowo obniża koszt wprowadzenia nowego systemu. Załączony do programu obszerny podręcznik powoduje, że rozpoczęcie pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom komputera.

Bogata funkcjonalność i przyjazny interfejs powodują, że system SOHO sprawdza się w każdej sytuacji. Istotną cechą jest to, że system nie wymaga stałej opieki serwisowej, co czyni go produktem niemal dla każdego.
System SOHO zaprojektowany został do pracy na jednym lub kilku stanowiskach z uwzględnieniem autoryzacji oraz uprawnień poszczególnych użytkowników.

 

Najważniejsze funkcje systemu:

  • obsługa rezerwacji
  • overbooking
  • obsługa pobytów indywidualnych oraz grupowych
  • graficzna prezentacja obłożenia obiektu
  • wydruk grafika obłożenia
  • prowadzenie książki meldunkowej gości
  • prowadzenie rachunków gości hotelowych
  • wydruk raportu z pobytu
  • rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe
  • planowanie wyżywienia dla gości oraz raport dla kuchni
  • rozliczanie opłaty klimatycznej
  • kontrola należności i zobowiązań
  • wystawianie faktur VAT (również w EURO)
  • korekty faktur VAT
  • wystawianie faktur zaliczkowych i PRO-FORMA
  • poczta wewnętrzna (pomiędzy pracownikami hotelu)
  • obsługa depozytów
  • obsługa parkingu
  • budzenie gości
  • nadzór nad stanem technicznym pokoi oraz kontrola ich czystości
  • współpraca z urządzeniami fiskalnymi
  • prowadzenie gospodarki magazynowej
  • nadawanie różnych uprawnień użytkownikom
  • eksport dokumentów do programów księgowych
  • rejestr VAT
  • automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS-u
  • generowanie różnych zestawień
  • współpraca z programami gastronomicznymi
  • współpraca z centralą telefoniczną
  • praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
  • kartoteka towarów i usług oraz ich grupowanie
  • automatyczna archiwizacja danych
  • obsługa zamków hotelowych
  • moduł rezerwacji obiektów i usług dodatkowych (SPA, itp.)
  • szczegółowe definiowanie pokoi
  • uwagi dla gości (upodobania, czarna księga)
Pozostałe produkty z kategorii
SOHO - PROGRAM DLA HOTELI - MODUŁ WSPÓŁPRACY Z SOGA
1 217,70 zł brutto990,00 zł netto
Rozszerzenie licencji do współpracy z SOGA. Pełen cennik. 

Moduł umożliwiający połączenie programów SOHO (hotel) i SOSPA (wellness). Przy jednoczesnym zakupie oprogramowania
SOSPA i SOHO - moduł GRATIS!


 
SOHO - PROGRAM DLA HOTELI - DODATKOWE STANOWISKO OBSŁUGI
1 217,70 zł brutto990,00 zł netto
Licencja na dodatkowe stanowisko obsługi. Pełen cennik. 

Dlaczego kasy i drukarki fiskalne online zakupić u nas?

Od trzech dekad Stoperbis zajmuje czołową pozycję na rynku sprzedaży, jak również profesjonalnego serwisu kas i drukarek fiskalnych w kujawsko-pomorskim, a szczególnie w Bydgoszczy. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą urządzeń oraz programów magazynowych dla sklepu, restauracji i hoteli, a także sprzętu, gdzie znaczące pozycje stanowią kasy, jak również drukarki fiskalne. Znajdziesz tu cały szereg tanich, prostych w użyciu oraz zaawansowanych technologicznie urządzeń, które sprzedajemy, a zarazem serwisujemy już od 30 lat.

Zapraszamy do naszego salonu w Bydgoszczy!

 

PHU Stoperbis Kasy Fiskalne Drukarki Fiskalne Wagi Metkownice

Bydgoszcz, ul. M. Konopnickiej 22B

Stoperbis Mariusz Radomski Aleksandra RadomskaStoperbis